Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll!

Er staat weer een nieuwe poll, links onderaan deze pagina. Stem en bepaal mede de loop van de geschiedenis, of zoiets.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op onze vorige poll stemden 50 mensen (dat kan echt beter!), maar hij polariseerde dan ook niet echt.
De poll ging over de rol van internet in het marketingbudget.
Unilever en Heineken besteden al meer dan 10 procent van hun marketingbudget aan internet. De rest van de marketeers zal nu wel snel volgen, stelden wij.

related partner content for mobile comes here

Het antwoord 'Ja, dat zullen we dit jaar nog zien' scoorde 74 procent van de stemmen.
Een kleine groep (8 procent) vindt dat onzin. 'Internet hoort er bij, maar dat hoeft helemaal niet zo veel te zijn', vonden zij.
De groep die denkt dat het niet zo snel gaat en nog even afwacht haalt 18 procent. Toch een optimistisch publiek, de bezoekers van MolBlog.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in