Nieuwe poll!
Er staat weer een nieuwe poll, links onderaan deze pagina. Stem en bepaal mede de loop van de geschiedenis, of zoiets.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op onze vorige poll stemden 50 mensen (dat kan echt beter!), maar hij polariseerde dan ook niet echt.
De poll ging over de rol van internet in het marketingbudget.
Unilever en Heineken besteden al meer dan 10 procent van hun marketingbudget aan internet. De rest van de marketeers zal nu wel snel volgen, stelden wij.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het antwoord 'Ja, dat zullen we dit jaar nog zien' scoorde 74 procent van de stemmen.
Een kleine groep (8 procent) vindt dat onzin. 'Internet hoort er bij, maar dat hoeft helemaal niet zo veel te zijn', vonden zij.
De groep die denkt dat het niet zo snel gaat en nog even afwacht haalt 18 procent. Toch een optimistisch publiek, de bezoekers van MolBlog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid