Overslaan en naar de inhoud gaan

David tegen de goliath Wal-Mart

Filmmaker Robert Greenwald heeft gigant Wal-Mart als doelwit gekozen. Greenwald is een Amerikaanse filmmaker a la Michael Moore…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Filmmaker heeft gigant Wal-Mart als doelwit gekozen.
Greenwald is een Amerikaanse filmmaker a la Michael Moore (Fahrenheit 911), die nu druk doende is bewijs te verzamelen waarom Wal-Mart zo'n ramp is voor de samenleving. De zal eind van het jaar 'een parkeerplaats in uw omgeving' bereiken, zoals Greenwald zelf zo mooi zegt.

related partner content for mobile comes here

Wal-Mart concurreert oneerlijk, wentelt veel kosten af op de samenleving en heeft een desastreuze invloed op de cultuur, omdat het uitmaakt wat de Amerikanen zien aan dvd's en boeken. De film heet dan ook Wal-Mart: The High Cost Of Low Price.

Hij heeft in het geheim een paar maanden zijn gang kunnen gaan, zodat medewerkers vrij met hem konden praten.
Hij was bang dat loslippige medewerkers ontslagen zouden worden. Greenwald kwam aan de namen via de vakbonden.

Op zich niet zo heel bijzonder, maar de financiering van de film is wel nieuw.
Via zijn site belooft hij donateurs een dvd van de film en andere voordeeltjes. De hele marketing loopt ook via de site en het is moeilijk niet enige sympathie voor het project te krijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in