Nieuwe campagne Old Spice: Mr. Wolfdog
De campagne is net als de zeer succesvolle #039;The man your man could smell like'-campagne">'The man your man could smell like'-campagne van Old Spice ontwikkeld door Wieden+Kennedy Portland.
Mr. Wolfdog is in het leven geroepen om de Old Spice Wild Collection onder de aandacht te brengen. Hij wordt neergezet in een film als dominante, traditionele directeur die zijn dierlijke instincten amper kan en wil onderdrukken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe vormgeving van de bijbehorende website is bewust het tegengestelde van de veelbekroonde interactieve video die vorig jaar augustus werd gelanceerd.
Na de lanceringsfilm met Mr. Wolfdog zijn inmiddels 3 andere films gelanceerd. De wolf - te volgen via @olspice - gaat op zoek naar een nieuwe personal assistent waarvoor mensen via #workforwolfdog in aanmerking komen. Via Google Hangouts voert hij dinsdag openbare sollicitatiegesprekken. To be continued...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid