Nieuw zenderaanbod MTV Networks


De distributieovereenkomsten met Ziggo en UPC worden uitgebreid. In november wordt de nieuwe digitale zender Comedy Central Extra gelanceerd bij Ziggo. De zender focust zich op de jong volwassen doelgroep tussen de 18 en 34 jaar met een lichte nadruk op mannen.
Nieuw is ook de digitale zender MTV Music 24, die vanaf 1 september begint bij Ziggo en UPC en waar 7 dagen per week en 24 uur per dag muziek centraal staat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp dezelfde datum gaat MTV Live HD ook bij Ziggo van start. Eind 2011 komen, als aanvulling op het huidige analoge en digitale aanbod, HD-simultane uitzendingen van MTV, Nickelodeon, Kindernet en Comedy Central beschikbaar.
Nadat TMF vorig jaar al uit het analoge tv-pakket verdween, gaat de muziekzender nu ook uit het digitale pakket van grote aanbieders als Ziggo en UPC.
Aanvullend op het huidige aanbod zal MTV Networks zijn zenders MTV, Nickelodeon, Kindernet en Comedy Central vanaf het einde van 2011 beschikbaar stellen in HD.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid