Nieuw magazine Managing Retail Systems
Het retailtijdschrift focust speciaal op data-analyse en applicaties die sales en marketing ondersteunen. Het magazine heeft daarbij aandacht voor nieuwe instore media en ontwikkelingen op het gebied van data-analyse, zowel in de groothandel en detailhandel als bij niet-traditionele retailers, waaronder benzinestations en het conveniencekanaal.
Hoofdredacteur Hugo Schrameyer: ‘Sinds de jaren negentig worden grote veranderingen op de verkoopvloeren gedomineerd door innovatieve ontwikkelingen als Personal Shopping Assistants, Near Field Communication, RFID, digital signage en de volledige integratie van e-commercetechnieken. Momenteel komen er steeds meer technieken en applicaties bij en de integratie van die technieken wordt bovendien steeds concreter. Wat miste in de markt was een blad dat de retailer hierover stelselmatig informeert, zowel in de diepte als in de breedte.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisManaging Retail Systems gaat zes keer per jaar verschijnen. De doelgroep bestaat uit verantwoordelijken die klantbenadering, nieuwe media en data-analyse in hun takenpakket hebben. Het gaat daarbij om marketing managers, loyalty managers, crm managers, maar ook om business analisten en zelfstandig ondernemers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid