Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse Loterij wil groeien door online kansspelen én door innovatie van bestaande producten

Woensdag werd de campagne van het nieuwe paraplumerk Nederlandse Loterij gelanceerd. Directeur Brands & Portfoliomangement Arno de Jong…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Woensdag is voor het eerst de te zien van het nieuwe overkoepelende kansspelmerk Nederlandse Loterij. Die naam is gekozen na de fusie tussen Nederlandse Staatsloterij en De Lotto. Nederlandse Loterij vertegenwoordigt zeven bekende kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto. Het nieuwe kansspelmerk zet in op Nederlandse identiteit en op de ondersteuning van sport en bewegen. De boodschap die Nederlandse Loterij wil overbrengen in de campagne is dan ook dat het haar opbrengst investeert in de Nederlandse samenleving en ervoor zorgt dat een groot deel hiervan ten goede komt aan de sport en goede doelen die zich richten op lichaamsbeweging en gezondheid (zie commercial onderaan in dit online bericht).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in