Nederlands dagbladenonderzoek internationaal genomineerd
Esomar is de wereldwijde belangenorganisatie voor marketingonderzoek, en vertegenwoordigd ruim 120 landen. De genomineerde case is in opdracht van het Reformatorisch Dagblad van Erdee Media Groep uitgevoerd. De award wordt toegekend aan het onderzoek dat wereldwijd de beste effectiviteit laat zien.
Op 21september wordt tijdens het internationale Esomar-congres in Amsterdam bekend gemaakt welke case de winnaar is. De resultaten van het Erdee onderzoek geven inzicht in hoe consumenten een krant lezen en hoe advertenties opvallen. Adverteerders en media-eigenaren van dagbladen kunnen volgens het onderzoek eenvoudig tot 25 pct meer rendement uit dagbladadvertenties halen. Wereldwijd kunnen deze vernieuwde inzichten voor adverteerders extra omzet opleveren.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaMartin Leeflang, Managing Director van Validators: 'Door het combineren van de nieuwste neuromarketing technieken zijn we perfect in staat effecten van de consument die met advertenties wordt geconfronteerd, te registreren, analyseren en te verantwoorden. Twee jaar na onze oprichting en dankzij eigen software ontdekken we allerlei nieuwe methodes die we voor deze studie hebben ingezet.'
Erik Grimm, research director Cebuco over de nominatie: 'Dagbladen zijn volop aan het innoveren en uitgevers realiseren zich meer dan ooit dat dagbladen in staat zijn campagnes van adverteerders meer succesvol kunnen maken. Deze studie voegt een nieuwe dimensie toe aan het effect van dagbladcampagnes.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid