Onderzoek Forrester: 'SMS en Branded Apps zijn populairste mobile marketing tools onder marketeers'
Interessant onderzoek door Forrester over de inzet van Mobile Marketing door marketeers: - Meer dan 30% van de Europese marketeers die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Interessant onderzoek door Forrester over de inzet van Mobile Marketing door marketeers:
- Meer dan 30% van de Europese marketeers die mobiel willen gebruiken in 2011 besteedt minder dan 175.000, en de grote meerderheid budgetteert tot 35.000 euro.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- 38 % van de Europese marketeers ontwikkelt mobiele applicaties en 28% wil het komend jaar gaan inzetten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- SMS is nog altijd het favoriete communicatiemiddel onder Europeanen. 74 % verstuurt en ontvangt sms’jes. 40 % van de marketeers zet SMS of MMS marketing in.
Posted by Richard Otto using BlogPress from his iPhone
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid