Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlanders derde bij L’Oréal Marketing Awards

Een team van de Erasmus Universiteit uit Rotterdam heeft de derde prijs gewonnen tijdens L’Oréal Marketing Awards in Parijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het winnende team kwam uit Canada van de York University’s Schulich School of Business met hun creatieve lancering van de nieuwe lijn skin care producten ‘Biotherm Homme Rejuvenate’. De tweede prijs ging naar het team uit Singapore van de Nanyang Technische Universiteit.

related partner content for mobile comes here

Er deden 26 teams mee aan deze creatieve competitie. In de jury zaten François Vachey, executive vice-president human resources en Gilles Weil, president luxury products division van L’Oréal: en Publicis-topman Maurice Levy. Een dag lang konden alle teams zich bewijzen in Parijs en mochten de beste teams voor de jury hun creatieve ideeën presenteren.

De L’Oréal Marketing Award is een innovatieve werving en selectiemethode die marketingstudenten jaarlijks de mogelijkheid biedt hun creatieve kwaliteiten te testen in het bedrijfsleven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in