Nederlanders derde bij L’Oréal Marketing Awards


Het winnende team kwam uit Canada van de York University’s Schulich School of Business met hun creatieve lancering van de nieuwe lijn skin care producten ‘Biotherm Homme Rejuvenate’. De tweede prijs ging naar het team uit Singapore van de Nanyang Technische Universiteit.
Er deden 26 teams mee aan deze creatieve competitie. In de jury zaten François Vachey, executive vice-president human resources en Gilles Weil, president luxury products division van L’Oréal: en Publicis-topman Maurice Levy. Een dag lang konden alle teams zich bewijzen in Parijs en mochten de beste teams voor de jury hun creatieve ideeën presenteren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe L’Oréal Marketing Award is een innovatieve werving en selectiemethode die marketingstudenten jaarlijks de mogelijkheid biedt hun creatieve kwaliteiten te testen in het bedrijfsleven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid