Nederland 1 in week 40 marktleider
Nederland 1 was afgelopen week marktleider op tv met 18,8 procent (6+, 18.00 ‒ 24.00 uur).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 behaalde een marktaandeel van 7,3, Nederland 3 had 5,8. RTL4 was de tweede zender van Nederland met 14,7 procent, RTL5 scoorde 7,5 en RTL7 3,3. SBS6 had een marktaandeel van 12,4 procent, Net5 4,5 en Veronica 4,6. Talpa scoorde 7,9 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De EK-kwalificatiewedstrijd Bulgarije-Nederland was het best bekeken programma van de week met 2,814 miljoen kijkers. Boer zoekt vrouw had 2,721 miljoen kijkers. Spoorloos scoorde 2,384 miljoen kijkers, Radar 2,037 miljoen. Sterren dansen op het ijs van SBS6 werd bekeken door 1,891 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid