Overslaan en naar de inhoud gaan

Mirna Sypkens programmatic trading director M²Media

Om nieuwe kansen rond programmatic buying te blijven creëren gaat M²Media Programmatic Buying in-house aanbieden voor haar klanten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarvoor is Mirna Sypkens (28) aangetrokken. Ze gaat zich richten op automated trading en real time bidding via de digitale veilingmodellen. Daarnaast moett ze zorgen dat de programmatic specialisten van M² optimale prestaties uit de campagnes blijven halen. &;Vanuit mijn nieuwe rol kijk ik er naar uit om samen met het team, programmatic trading verder te verankeren binnen de organisaties en hun marketingcommunicatiestrategieën.&;

related partner content for mobile comes here

Sypkens komt van Zoomin.tv waar zij als head of international sales services verantwoordelijk was voor het trainen en begeleiden van een team van internationale campagnemanagers.

Robin Bach Kolling, head of digital bij M²: &;Met de komst van Mirna kunnen we programmatic denken nog verder integreren in de strategieën voor onze klanten. Door haar kennis van verschillende digitale veiling technologieën kan ze marketeers ook helpen bij de implementatie van data om slimmere campagnes op te zetten en meer relevantie en effect te realiseren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in