Overslaan en naar de inhoud gaan

Glasnost aan de slag voor Ben & Jerry's

De samenwerking bestaat onder andere uit de introductie van nieuwe smaken en een duurzame start-up challenge.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het ijsmerk heeft voor gekozen, omdat het communicatiebureau het juiste dna heeft om een merk wat sociaal, fun en lekker is, interessant te maken voor een brede doelgroep van journalisten, influencers en bloggers.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels heeft Glasnost al aan enkele activiteiten voor Ben & Jerry’s gewerkt, waaronder de presentatie van de nieuwe smaak ‘Cookie Core’.

Daarnaast is de &;Join Our Core&;-competitie van start gegaan. In deze globale competitie zoekt het ijsmerk de nieuwe &;Ben & Jerry&;: ondernemers die net zoals zij een sociale missie hebben. De competitie is al een aantal jaren bezig en Glasnost verzorgt de coaching van de winnaars en de aandacht rondom de competitie.

;s Cookie Core première - Pathé Tuschinski

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in