Overslaan en naar de inhoud gaan

Medewerkers HagaZiekenhuis geven via Facebook ‘kijkje in keuken’

'HagaZiekenhuis van jouw perspectief' luidt het thema van de nieuwe arbeidsmarktcampagne van HagaZiekenhuis.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Medewerkers van het ziekenhuis laten via de vacaturesite werkenbijhaga.nl door middel van foto's en berichten die ze op Facebook plaatsen zien hoe zij hun werk in het HagaZiekenhuis ervaren. De campagne richt zich met name op de Spoedeisende Hulp (SEH), Operatiekamers (OK) en Intensive Care (IC).

related partner content for mobile comes here

Het ziekenhuis kwam onlangs in van Kessels Communicatie naar voren als meest actieve Nederlandse ziekenhuis op social media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in