Overslaan en naar de inhoud gaan

Mariëtte Leenhouts branddirector VodafoneZiggo, Eva Ruiz vertrekt

Met de fusie in Nederland van VodafoneZiggo zijn er veranderingen in het marketingteam.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eva Zahrawi Ruiz is nu nog hoofd brand & marketing communicatie bij Vodafone, maar vertrekt op korte termijn. Ruiz heeft zelf besloten om te vertrekken nu de fusie tussen Ziggo en Vodafone in Nederland is afgerond en de bedrijven doorgaan als VodafoneZiggo. &;Ik heb mijn visie rond het merk kunnen neerzetten en vind dit een natuurlijk moment om weg te gaan.&
Ze was sinds 2005 werkzaam voor Vodafone in Nederland en sinds 2012 was ze er hoofd brand & marketing communicatie. Verder is ze bestuurslid van de ADCN. 

Ruiz gaat eerst een halfjaar reizen en maakt daarna bekend wat haar volgende stap is.

Mariëtte Leenhouts, sinds anderhalf jaar VP Brand, Communications, Media & Sponsoring van Ziggo, wordt haar opvolger als branddirector van het nieuwe VodafoneZiggo. Ze staat aan het hoofd van de brandteams van beide merken en krijgt dus ook het team van Ruiz erbij.  

Ze was eerder marketeer bij Unilever, Sara Lee en Heineken en werkte als marketingconsultant bij Kantar Vermeer in de VS, Azië en Europa. 
 
Vorige week maandag werd de nieuwe merknaam VodafoneZiggo . Zie daarover ook de

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in