Overslaan en naar de inhoud gaan

Britse artiest FKA twigs als 'Creative Director' voor nieuwe Nike-campagne

Ze speelt een grote bij de introductie van het product Spring Zonal Strengh Tights van Nike.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

FKA twigs is officieel de Creative Director van de campagne rondom Nike Women’s Spring Zonal Strengh Tights. Dat betekent dat de Britse verantwoordelijk is voor het concept, regie en de soundtrack van de campagne. Zo maakte FKA twigs (echte naam: Tahliah Debrett Barnett) in samenwerking met Nike de video ‘do you believe in more?’. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in