[MARCOM13] Thomas Husson (Forrester Reserach): "What the mobile mind shift means for markteers"
Veel presentaties over Mobile zijn hier op MobileMarketing.nl nogmaals te lezen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Spreker: Thomas Husson (Forrester Reserach)'What the mobile mind shfit means for marketeers'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
The perpetually connected customer owns multiple devices - from tablets to connected TVs to game consoles. Your job is to serve these customers. Do it right and you will create advanced brand experiences and new market opportunities.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThis session will address the following topics: Why moble will be more disruptive than the Web, What best practices will engage these customers, and How to make money from them.
De Forrester presentatie is hier te downloaden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid