Lego stopt na druk van Greenpeace met Shell-marketingdeal
Lego heeft aangegeven dat het contract met Shell niet wordt vernieuwd.
Greenpeace oefende al een tijdje druk uit op het speelgoedmerk om met de samenwerking te stoppen, vanwege de plannen van Shell om op de Noordpool naar olie te gaan boren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Lego verdedigde de samenwerking eerst nog (onlangs was er nog een promocampagne op het Museumplein), maar geeft nu aan het contract, dat uit 2011 stamt, niet te verlengen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaLego's ceo Jorgen Vig Knudstrop is echter niet te spreken over de tactieken van Greenpeace en meldt dat Lego nooit onderdeel van de ruzie tussen Greenpeace en Shell had mogen worden.
Bron MarketingMagazine
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid