Schiphol hing een ‘social slinger’ op voor KLM
De slinger had allemaal vlaggetjes met Facebookprofielfoto’s.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Gisteren vierde KLM haar 95ste verjaardag en Amsterdam Airport Schiphol wilde daar ook iets mee doen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de nacht van 6 op 7 oktober versierde medewerkers van de luchthaven de F-pier (vaak door KLM gebruikt), het KLM Crew Centre en Vertrekhal 2 met een 800 meter lange verjaardagslinger.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe duizenden vlaggetjes aan de slinger waren bedrukt met profielfoto’s van Schipholmedewerkers en –vrienden.
Om de ‘felicitaties’ te verzamelen, heeft Schiphol de afgelopen weken luchthavenfans en medewerkers via sociale media opgeroepen hun profielfoto te uploaden op www.schipholfeliciteertklm.nl.
Reclamebureau Red Urban is de bedenker van de ‘social slinger’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid