Overslaan en naar de inhoud gaan

Thonik ontwikkelt nieuwe huisstijl Holland Festival

Holland Festival koos na een uitgebreide selectie designbureauThonik om de nieuwe huisstijl van het festival te ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Holland Festival, dat een rijke vormgevingsgeschiedenis heeft, wil met de nieuwe huisstijl de komende tien jaar uitzonderlijk en uniek blijven in zijn uitingen en communicatie. Thonik gaat onder leiding van Nikki Gonnissen en Thomas Widdershoven tevens de festivalcampagnes ontwerpen in de komende jaren.

related partner content for mobile comes here

Het Holland Festival heeft de traditie dat iedere artistiek directeur zijn eigen huisstijl bepaalt. Met het aantreden van artistiek directeur Ruth Mackenzie, die Pierre Audi opvolgde, breekt er een nieuw tijdperk aan voor het festival en daarmee voor de huisstijl.

Thonik heeft de opdracht in de vormgeving &;de artistieke hoogwaardige kwaliteit en uniciteit van het Holland Festival te tonen, en tevens een breed publiek aan te spreken&;.

&;We vinden de opdracht een grote eer. Met voorgangers als Anthon Beeke, Total Design, Wim Crouwel, Studio Dumbar, Laboratorium, Maureen Mooren en Daniël van der Velden en Dick Elffers is dit echt een project in het hart van de Nederlandse grafische cultuur&;, zegt Nikki Gonnissen.

Ruth Mackenzie over Thonik: &;Thonik is in staat in zijn ontwerpen het brede palet van emoties te tonen dat een festival van wereldklasse als het Holland Festival bevat.&;

De nieuwe huisstijl zal voorjaar 2015 voltooid zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in