KLM verlaagt online tarieven en agentencommissie
KLM is bezig met een strategie om structureel de kosten te verlagen. Vorige week liet de luchtvaartmaatschappij al weten het…
Bedoeling is om klanten aan te moedigen zoveel mogelijk via de website van KLM te boeken. Uiterlijk 2007 wil KLM 40 procent van het totaal aantal wereldwijd verkochte tickets online verkopen. De agentencommissie wordt per 1 juni verlaagd van 34 naar 28 euro voor online boekingen. Agenten die daarnaast een e-ticket verstrekken krijgen 22 in plaats van 28 euro. Agenten kunnen wel ook gebruik maken van de verlaagde online tarieven, mits de boekingen online worden gemaakt en voor KLM als zodanig herkenbaar zijn.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid