Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG gooit Nederlandse bureaugroep om

De Nederlandse bureaugroep van Euro RSCG heeft een metamorfose ondergaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit zes bureaus zijn drie spelers ontstaan: Euro RSCGBLRS (advertising), Euro RSCG Human-i /WMBM (online en offlineactiemarketing) en Euro RSCG Bikker (corporate communicatie enbeleidscommunicatie). Zij vormen samen Euro RSCG Partners. Het is een bureaugroep met 240 werknemers en met klanten als Citroën, DAF, Intel, LU, Nokia, Pearle, Peugeot, Philips, Reckitt Benckiser, Belastingdienst en deministeries van Algemene Zaken, Binnenlandse Zaken, Justitie en Verkeer enWaterstaat. De statutaire directie van Euro RSCG Partners bestaat uitLeendert Bikker (Chairman en CEO) en Theo Jaspers (CFO).

related partner content for mobile comes here

De metamorfose van de Nederlandse bureaugroep van Euro RSCG omvat:

  • Het samengaan van BLRS en Benjamens van Doorn Euro RSCG in éénreclamebureau: Euro RSCG BLRS;
  • Het samengaan van de twee actiemarketingbureaus Making A DifferenceEuro RSCG en Werner Messelink Boss Mulder Euro RSCG met het onlinecommunicatiebureau Human-i Euro RSCG in één bureau voor online en offlineactiemarketing: Euro RSCG Human-i /WMBM;
  • Ook start Euro RSCG Bikker, adviesbureau voor corporate communicatie enbeleidscommunicatie, een aparte tak voor marketing-PR in consumentenmarkten. Euro RSCG BLRS Euro RSCG BLRS wordt een van de grotere reclamebureaus in Nederland en werkt voor: Akzo Nobel, Beckers, CetaBever, Citroën, Gaba, GlaxoSmithKline, Essent, Kraft Foods, Johma, LU, Nokia, Peugeot, Pearle, Reckitt Benckiser, Remia, SNSBank, Belastingdienst en het ministerie van Binnenlandse Zaken enKoninkrijksrelaties. De directie van Euro RSCG BLRS bestaat uit ErikSnabilie, Martin Boomkens en Chris Middeldorp. Euro RSCG Human-i /WMBM Euro RSCG Human-i /WMBM is marktleider in Nederland in online en offlineactiemarketing. Het bureau levert creativiteit met innovatievetechnologische toepassingen, database marketing, direct marketing, onlinemarketing, webdesign, sales promotion en 'cross media brand experiencecampagnes', zoals de Nokia Game. Euro RSCG Human-i /WMBM werktonder andere voor: Amsterdam Schiphol Airport, Aventis Lantus, DAF,Euromaster, FBTO, Gaba, Intel, Kraft Foods, Nokia, Nuon, Peugeot, PontMeyer,Prénatal, Reckitt Benckiser, Rijksvoorlichtingsdienst, Van Dijk FoodProducts en VVAA. De directie van Euro RSCG Human-i /WMBM bestaat uit DaniëlDoornink, Marco Boender en Benjamin Messelink. Euro RSCG Bikker Euro RSCG Bikker is een adviesbureau voor corporate communicatie enbeleidscommunicatie. In het bedrijfsleven werkt Bikker onder andere voor: Cebeco, Heerema, IKEA, Philips, Rabobank, Robeco, TPG, Unilever en Wolters Kluwer. In de publieke sector werkt Bikker onder andere voor de gemeente Rotterdam, BioPartner, COA, Projectdirectie Mainportontwikkeling Rotterdam, TU Delft, Sociale Verzekeringsbank en de ministeries van Algemene Zaken(Rijksvoorlichtingsdienst), Justitie en Verkeer en Waterstaat. Euro RSCGBikker staat ongewijzigd onder leiding van Ron van der Jagt en Rick van deWeg. Two's Company Euro RSCG Two's Company Euro RSCG is een bureau gespecialiseerd inbusiness-to-business communicatie en is gevestigd in Eindhoven. Two's zal,vanwege het internationale karakter van haar accounts, voorlopig een statusaparte binnen Euro RSCG Partners innemen. Two's Company Euro RSCG werktonder andere voor ASML, Avery Dennison, DMV International, Lafarge Roofing,Philips en Toyo Tires and Rubber. Two's Company wordt geleid door DavidChampness en Angel Castro.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in