Herlancering Dr Martens naar Leagas Delaney
Leagas Delaney heeft het wereldwijde account van schoenenfabrikant Dr Martens gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau moet de begin jaren negentig razend populaire schoen weer op de kaart zetten. Het account zou ongeveer 10 miljoen euro waard zijn, aldus BrandRepublic. Leagas Delaney gaat de klant vanuit Londen bedienen. Tot oktober was Mustoe Merriman het bureau van Dr Martens. Aan de pitch die volgde, deed Mustoe niet mee.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De herlancering heeft een grote focus op de Verenigde Staten, 85 procent van de totale markt. Dr Martens heeft de afgelopen jaren flink wat marktaandeel verloren door de ‘herontdekking’ van de sportschoen. Daarmee wil de schoenenfabrikant nu gaan concurreren door een nieuw merk op de markt te brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid