Overslaan en naar de inhoud gaan

Succes voor Senseo activation campagne

De actie ‘Met Senseo heb je goud in handen’, die medio februari van start ging, blijkt succesvol.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lemz ontwikkelde de campagne in opdracht van Douwe Egberts Nederland. Door een unieke code op de actieverpakking in te vullen op de Senseo-site, konden deelnemers zien of ze de gouden Senseo coffee pad ter waarde van ruim 10.000 euro of een halfjaar lang gratis Senseo koffie hadden gewonnen. Inmiddels hebben 185.000 Senseo gebruikers meer dan 600.000 unieke codes ingevuld op de website, wat neerkomt op gemiddeld 3,3 gekochte actieverpakkingen per persoon. Driekwart van de bezoekers heeft aangegeven op de hoogte te willen blijven van Senseo en haar activiteiten. De hoofdprijs is er inmiddels uit.

related partner content for mobile comes here

De doelstelling van de campagne was drieledig: het belonen van Senseo gebruikers die sinds de Senseo introductiecampagne nog niet bevestigd zijn in hun keuze, het verhogen van de verkoop in de supermarkt en het opbouwen van een consumer database ten behoeve van vervolgcampagnes.

De actie loopt nog altijd door, zolang er nog halfjaar Senseo koffie-prijzen te winnen zijn, tot uiterlijk 31 mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in