Succes voor Senseo activation campagne


Lemz ontwikkelde de campagne in opdracht van Douwe Egberts Nederland. Door een unieke code op de actieverpakking in te vullen op de Senseo-site, konden deelnemers zien of ze de gouden Senseo coffee pad ter waarde van ruim 10.000 euro of een halfjaar lang gratis Senseo koffie hadden gewonnen. Inmiddels hebben 185.000 Senseo gebruikers meer dan 600.000 unieke codes ingevuld op de website, wat neerkomt op gemiddeld 3,3 gekochte actieverpakkingen per persoon. Driekwart van de bezoekers heeft aangegeven op de hoogte te willen blijven van Senseo en haar activiteiten. De hoofdprijs is er inmiddels uit.
De doelstelling van de campagne was drieledig: het belonen van Senseo gebruikers die sinds de Senseo introductiecampagne nog niet bevestigd zijn in hun keuze, het verhogen van de verkoop in de supermarkt en het opbouwen van een consumer database ten behoeve van vervolgcampagnes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe actie loopt nog altijd door, zolang er nog halfjaar Senseo koffie-prijzen te winnen zijn, tot uiterlijk 31 mei.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid