Klantenkaart tuincentrum nu op de mobiele telefoon
Bij het uitgeven van een klantenkaart wordt de postcode van de klant opgeslagen en vervolgens kan de klant zelf de klantenkaart activeren. Na het activeren krijgen zij toegang tot hun aankoopgeschiedenis, het gespaarde saldo, persoonlijke gegevens en natuurlijk de digitale versie van de klantenkaart.
Nikkie van Dillen (ontwikkelaar GardenConnect) “Consumenten kunnen in de App van Tuindorado hun puntensaldo bekijken, de barcode kan bij de kassa gescand worden en daarnaast staan ook alle kassabonnen in de App. Hierdoor heeft de consument alle informatie altijd beschikbaar. Het tuincentrum kan bovendien push berichten sturen bij acties of speciale events, hoewel dat met zeer beperkte mate ingezet moet worden."
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaTuindorado is met twee vestigingen een kleine speler in de tuincentrumbranche. De klantenkaart in de App is uniek in de branche, want zelfs de grote ketens hebben dit nog niet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid