Is de marketingafdeling van de Rabobank stuurloos?


Hoofdredacteur Rocco Mooij van Communicatie schrijft op het Communicatie-Onlineblog dat sinds communicatieman Jan Schinkelshoek weg is bij de Rabobank (hij zit nu in de Tweede Kamer voor het CDA), het 'zorgvuldig opgebouwd imago volledig om zeep' is geholpen. In een jaar tijd. Bewijs? De nieuwe reclamecampagne van de bank (Fatima Moreire de Melo heeft de rol van de populaire Jochem de Bruin overgenomen.)
Ik citeer: 'Marketing, communicatie, directie: daar moet iemand boven staan die de boodschap aanvoelt en het verhaal goed gedoseerd vertelt. Dat deed Jan. Nu Jan er niet meer is, en het de Rabobankgroep maar niet lukt een opvolger te vinden (naar verluidt is de hoogste baas van de bank nogal een lastig tiep) stijgt het de marketeers naar het hoofd. En die willen nu eenmaal schreeuwen dat ze de beste zijn. Zonder communicatiedirecteur geen regie. Laat die marketeers en reclamejongens dat nu eens in hun oren knopen', aldus Mooij.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWat vinden de MolBlog-marketeers hiervan?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid