Overslaan en naar de inhoud gaan

Mannen en vrouwen 'view Google differently'

Bigmouthmedia heeft een vrij oppervlakkig onderzoek (maar niet onbelangrijk?) gedaan hoe gebruikers naar Google kijken. De vraag was aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bigmouthmedia heeft een (maar niet onbelangrijk?) gedaan hoe gebruikers naar Google kijken. De vraag was aan mannen en vrouwen of ze Google te commercieel vinden worden.

related partner content for mobile comes here

Van de 1.000 ondervraagden gaf 35% van de mannen aan dat Google te commercieel wordt tegen 23% van de vrouwen.

"The public's opinion of Google and of any search engine is an important indicator to us, said Andrew Girdwood of bigmouthmedia, Opinion hints at possible future shifts in market share."

We zullen zien...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in