Overslaan en naar de inhoud gaan

IRI: Huis- en A-merken moeten samen naar wensen consument kijken

Huis- en A-merken kunnen beide groeien als ze meer samenwerken en beter kijken naar de wensen van consumenten. Aldus nieuw onderzoek van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het trendonderzoek  is te lezen dat in 2013 de marktaandelen van zowel huismerken als A-merken niet echt zijn veranderd. Volgens de onderzoekers kijken consumenten nog steeds naar lage prijzen, maar dat geldt niet voor ieder product. Ze willen, meer dan ooit, waar voor hun geld. En dat biedt kansen voor marketeers. 

related partner content for mobile comes here

Fabrikanten en retailers moeten meer samenwerken om een uitgebalanceerd assortiment aan te kunnen bieden aan consumenten, van zowel A-als huismerken, aldus IRI.

Volgens IRI moeten de marketeers van zowel fabrikanten als retailers kijken hoe ze het beste hun prijs- en promotiestrategieen kunnen versterken.

IRI stelt dat de omzet zal groeien als A- en huismerken op strategisch niveau gaan samenwerken, dat wil zeggen als ze de juiste producten op de juiste plek, op het juiste moment gaan aanbieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in