Overslaan en naar de inhoud gaan

Insight VEED moet marketeers dichter bij YouTube-wereld brengen

Nieuw onderdeel van VEED Festival helpt professionals op weg binnen de online community
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In aanvulling op het publieksevent van 2015, heeft VEED Festival nu ook een industriedag. Op 8 april is een diverse groep marketeers, bureaus en brand managers welkom op de eerste

related partner content for mobile comes here

. Tijdens Insight VEED delen YouTubers de laatste trends en geheimen van hun wereld en laten zij de aanwezige marketeers de ingrediënten van een succesvollesamenwerking zien.

. Tijdens Insight VEED delen YouTubers de laatste trends en geheimen van hun wereld en laten zij de aanwezige marketeers de ingrediënten van een succesvollesamenwerking zien.

 

Insight VEED geeft marketeers inzicht in hoe zij YouTubers kunnen inzetten om hun campagnes naar een hoger niveau te tillen. Daarbij kunnen ze vragen aan de YouTubers zelf stellen en van hen direct feedback ontvangen over hun marketingideeën.

 

De YouTube-helden delen het podium met de grote spelers uit de bureau- en merkenwereld om zo een volledig mogelijk beeld te schetsen. Onder andere The Cinemates, Mertabi, Jiami Jongejan en EenhoornJoost nemen de aanwezigen tijdens het evenement mee in hun wereld (zie foto hieronder). Ook gaan zij met traditionele contentmakers in discussie over de toekomst van de industrie.

 

Eerste Brand Campagne 2015 Award

Naast een interactieve sessie met marketeers reiken de YouTubers tijdens Insight VEED ook een award uit voor de beste Brand Campagne van 2015. Hiermee bepalen de online makers de beste merkcampagne van 2015 waar YouTubers bij betrokken waren.

 

Tickets voor Insight VEED kunnen via

worden gekocht. Normale tickets kosten €299, dagtickets (incl. awardshow) €449.

worden gekocht. Normale tickets kosten €299, dagtickets (incl. awardshow) €449.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in