Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoge marketingonderscheiding Leeflang

Prof.dr. Peter Leeflang, hoogleraar marketing en marktonderzoek aan de RUG, krijgt in juni de Inaugural EMAC Distinguished Marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs is een hoge onderscheiding die voor de eerste keer wordt uitgereikt door de European Marketing Academy (EMAC). Een belangrijk criterium is de kwaliteit van onderzoek. De prijs wordt uitgereikt tijdens de EMAC-conferentie in Kopenhagen van 2-4 juni 2010. Leeflang deelt de prijs met prof.dr.ir. Berend Wierenga van de Erasmus Universiteit.

related partner content for mobile comes here

De EMAC-award is de hoogste onderscheiding die een marketingdocent die deel uitmaakt van de European Marketing Academy kan ontvangen. De twee voornaamste criteria zijn: vooraanstaand onderzoek op het gebied van marketing, blijkend uit uitgebreide en invloedrijke wetenschappelijke bijdragen en bijzondere bijdrage aan de Europese Marketing Academy. Andere criteria voor de prijs zijn onderwijs en begeleiding, creativiteit en innovatievermogen, en verleende diensten aan de marketing-gemeenschap en het algemene publiek.

De EMAC werd opgericht in 1975 en is een professioneel genootschap voor academici die betrokken zijn of belang hebben bij marketingtheorie en –onderzoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in