
Wijffels, onder andere voorzitter van de Sociaal Economische Raad en voorzitter van Natuurmonumenten, kreeg deze titel van de redactie en lezers van het nieuwe filantropievakblad FM vanwege zijn visie op maatschappelijk ondernemen, zijn vele maatschappelijke nevenfuncties en voorzitterschap van een commissie die binnenkort adviseert over een Code Goed Bestuur bij goede doelenorganisaties.
Naast Wijffels publiceerde FM in haar voorjaarseditie nog 49 andere invloedrijke spelers in de Nederlandse filantropische sector. Op de tweede plaats eindigde filantropie-hoogleraar Theo Schuyt. Mechtild van den Hombergh, directeur van Stichting Doen, eindigde als derde.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDe verkiezing van de 50 sterkste spelers in de filantropische markt is een initiatief van FM, Tijdschrift over Filantropie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee