Overslaan en naar de inhoud gaan

Herman Wijffels invloedrijkste speler op filantropische markt

Herman Wijffels is gekozen tot 'sterkste en meest invloedrijke speler'op de Nederlandse filantropische markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wijffels, onder andere voorzitter van de Sociaal Economische Raad en voorzitter van Natuurmonumenten, kreeg deze titel van de redactie en lezers van het nieuwe filantropievakblad FM vanwege zijn visie op maatschappelijk ondernemen, zijn vele maatschappelijke nevenfuncties en voorzitterschap van een commissie die binnenkort adviseert over een Code Goed Bestuur bij goede doelenorganisaties.

related partner content for mobile comes here

Naast Wijffels publiceerde FM in haar voorjaarseditie nog 49 andere invloedrijke spelers in de Nederlandse filantropische sector. Op de tweede plaats eindigde filantropie-hoogleraar Theo Schuyt. Mechtild van den Hombergh, directeur van Stichting Doen, eindigde als derde.

De verkiezing van de 50 sterkste spelers in de filantropische markt is een initiatief van FM, Tijdschrift over Filantropie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in