Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Molenaar over het belang van customer insights

Hoe marketeers kennis kunnen opbouwen en relevant kunnen gaan communiceren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Customer Insight en klantdata zijn niet nieuw en altijd al belangrijk geweest. Echter binnen digitale marketing is Customer Insight een randvoorwaarde geworden. De essentie is het omzetten van customer insight naar zowel strategie als concrete acties. Maar hoe pak je dit aan? Wat zijn de valkuilen? Wat zijn succesvolle praktijkvoorbeelden? Wat moet iedere marketeer en marketing communicatieprofessional minimaal weten van Big Data en Customer Insight? Hans Molenaar gaf op de MARCOM14 een uitgebreide sessie hierover. Daarnaast geeft hij in dit korte video interview zijn visie op de laatste trends op gebied van vakopleidingen. 

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in