Overslaan en naar de inhoud gaan

Vandaag op MARCOM14: David Behrens (Ping Media)

De onstuimige groei van interactieve instructievideo’s.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De markt voor interactieve instructievideo’s groeit explosief. Steeds meer bedrijven kiezen voor online video ter ondersteuning van hun customer care strategie. De inzet van interactieve instructievideo’s helpt niet alleen klanten door het beantwoorden van hun vragen of het oplossen van hun problemen, maar leidt ook tot een aanzienlijke kostenbesparing, dankzij de reductie van het aantal calls. Maar wat werkt wel én wat niet? Welke onderwerpen zijn wel, of juist niet geschikt voor online instructievideo’s en hoe zorg je er voor dat de klant ze ook daadwerkelijk vindt en gebruikt?

related partner content for mobile comes here

Over David Behrens 
David Behrens, directeur van Ping Media B.V., is gespecialiseerd in de productie van interactieve instructievideo’s voor grote marktpartijen zoals KPN, Aegon, Reed Elsevier, Base, XS4all en Telfort. Hij stond aan de basis van de zeer succesvolle instructievideo’s van KPN en zal in zijn presentatie ingaan op de 7 wetten van online instructievideo’s. 

Deze do’s en dont’s zijn niet alleen gebaseerd op eigen ervaring, maar ook op uitgebreid gebruikers- en statistiekenonderzoek dat in de afgelopen jaren werd verricht om tot een optimale formule te komen voor online instructievideo’s. Ping Media B.V. produceert en beheert honderden online videoproducties in meerdere talen (Nederlands, Vlaams, Frans & Engels), gepubliceerd op verschillende (interactieve) videoplatformen. Behrens zelf is afkomstig uit de televisiewereld en maakte in 2006 de overstap van tv naar online video. Als journalist/programmamaker was hij o.a. werkzaam voor RTL Nieuws in New York, Eindredacteur EditieNL, Samensteller 5jaarlater en verslaggever bij KRO Brandpunt. 

David Behrens spreekt om 14.40 uur in de Media Dome tijdens .

Aanmelden voor MARCOM14 kan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in