Overslaan en naar de inhoud gaan

Morgen op MARCOM14: Marcel Molenaar (Linkedin)

Linkedin goes mobile
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De missie van Linkedin is om professionals met elkaar te verbinden. Steeds meerl Linkedin gebruikers maken gebruik van mobile devices om te netwerken of business kansen te creëren. Marcel Molenaar (Hoofd Marketing Solutions Linkedin Benelux) neemt je tijdens zijn MARCOM sessie mee in de huidige en toekomstige mobiele mogelijkheden van Linkedin.

related partner content for mobile comes here

 

Over Marcel Molenaar 
Marcel Molenaar startte in 2012 als Head of Marketing Solutions bij LinkedIn Benelux. Samen met een team van Account Managers en Account Directors adviseert Marcel klanten en mediabureaus in de Benelux over de in te zetten content strategie en beschikbare marketing solutions oplossingen. Hij spreekt regelmatig op marketingcongressen en zit in het EMEA Marketing Solutions Leadership Team. Ook ondersteunt hij de EMEA Director van Marketing Solutions bij het uitbouwen van de LinkedIn business in Europa, het Midden-Oosten en Azië. Marcel heeft meer dan 15 jaar ervaring binnen de online marketing wereld. Voordat hij bij LinkedIn begon, was hij online media directeur voor de Free Media Group. Eerder werkte hij in verschillende functies bij OMG / Mailmedia, HotSMS (nu BDigital), IBM en Lycos.  Marcel studeerde Marketingcommunicatie aan de universiteit van Nijmegen en werd geboren in Rotterdam (1969) Marcel Molenaar spreek dinsdag om 14:25 in de Digital Dome op de

 

Nog niet inschreven voor de MARCOM? Vandaag is de laatste dag

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in