Overslaan en naar de inhoud gaan

GSUS wint Nima Marketing Jaarprijs 2006

Ik was er vanavond niet bij, maar de uitslag is duidelijk: GSUS wint de Nima Marketing Jaarprijs 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik was er vanavond niet bij, maar de uitslag is duidelijk: wint de Nima Marketing Jaarprijs 2006.

related partner content for mobile comes here

Daarmee gaat de prijs naar de buitenstaander. Want in het veld met de Albert Heijn, Postbank en Hyves, koos de jury niet voor degelijke marketing met grote budgetten (Postbank en Albert Heijn) of voor het veelbelovende, maar nog niet helemaal heldere businessmodel van Hyves, maar voor de vernieuwing én ondernemerschap in marketing.

trad GSUS nog op tijdens Fusion2006 en toonde het bedrijf zich afkerig van al te strenge marketingnormen. Wel is het een uitermate ondernemende club met een leiding die sterk benadrukt dat mensen GSUS zelf moeten ontdekken. En ook een beetje kokketeert met hun gebrek aan marketingkennis.

De prijs werd vanavond in Noordwijk uitgereikt tijdens het van het Nima.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in