Overslaan en naar de inhoud gaan

GLP stopt, Lokerman zelfstandig verder

Het sponsoradviesbureau GLP stopt met onmiddelijke ingang zijn activiteiten. Oprichter en directeur Jan Willem Lokerman gaat verder als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt de site Sponsor Magazine Online. GLP werd opgericht in 1988. Na een ingrijpende reorganisatie en het vertrek van mede-directeur John Loudon in de zomer van 2002, heeft Lokerman geprobeerd een doorstart te maken. Aansluiting bij een internationaal netwerk lukte vervolgens niet en drie senior adviseurs vertrokken. Lokerman heeft daarom gekozen voor het afbouwen van de activiteiten.
'Wij hebben gekozen voor strategische advisering op het gebied van sponsoring en ons niet met de uitvoering te bemoeien', zegt Lokerman in een verklaring. 'In de hausse van het vorige decennium was dit een prima propositie, maar in slechtere economische tijden wordt hierop als eerste bezuinigd en hierdoor kwam het bureau onder druk te staan.'

related partner content for mobile comes here

Het GLP-kantoor in Amsterdam heeft inmiddels haar deuren gesloten. Lokerman gaat zich voorlopig als zelfstandig adviseur onder de naam Lokerman Marketing & Sponsoring richten op strategische trajecten en kennisontwikkeling.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in