Overslaan en naar de inhoud gaan

Gerommel rond Interpublic

Reclameholding Interpublic probeert al jaren zijn boekhouding op orde te krijgen. CEO en voormalig accountant Michael Roth blijft herhalen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclameholding probeert al jaren zijn boekhouding op orde te krijgen. CEO en voormalig accountant Michael Roth blijft herhalen dat IPG aan de beterende hand is, maar persoonlijk geloof ik er steeds minder van.

related partner content for mobile comes here

Vorige week DraftFCB zijn financiele topman Bob Oates omdat die bezwaar zou hebben gemaakt tegen excessieve uitgaven van Howard Draft en andere topmanagers. Interpublics kersverse vlaggeschip raakte eind vorig jaar meteen verwikkeld in het schandaal rond en Wal-Mart.

Overigens had ik (en ) deels van Oates' ontslag. De gevestigde vakpers - AdAge, Adweek, Mediapost, enzovoort - laat dit nieuws om onduidelijke redenen nog steeds liggen.

meldt nu wel dat een voormalige digitale goeroe bij Interpublic een baan bij een kleine games-startup heeft aangenomen. Greg Johnson had de drijvende kracht achter IPG's Emerging Media Lab moeten worden.

Interpublic had vorig jaar een hele reeks persberichten over digitale initiatieven die op mij als lege hulsen overkwamen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in