Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw Freo verleent krediet via koerier

Rabobank dochter Lage Landen stapt met het nieuwe product Freo in de agressieve markt voor consumptief krediet. De doelstelling is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank dochter stapt met het nieuwe product in de agressieve markt voor consumptief krediet. De doelstelling is ambitieus: binnen drie jaar de grootste online aanbieder worden. Om dit te bereiken gaat Freo het anders aanpakken.

related partner content for mobile comes here

Het probleem bij het afsluiten van financiele producten via internet is dat er altijd een 'blauwe handtekening' gezet moet worden. Moeilijk gedoe met papieren en voorwaarden uitprinten en opsturen.

Freo heeft hier iets op gevonden: er komt een koerier bij je langs om de overeenkomst te laten tekenen. Een hele slimme manier om de conversie te verhogen; de kans dat een prospect de formulieren niet uitprint of opstuurt is groot en van iemand voor je neus die vraagt om te tekenen, gaat toch net wat meer overtuigingskracht uit dan een platte tekst.

Ook gaat Freo adverteren op radio en tv. Hopelijk krijgen die een andere insteek dan verguisde Frisia en Postkrediet spots.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in