Nieuw Freo verleent krediet via koerier
Rabobank dochter Lage Landen stapt met het nieuwe product Freo in de agressieve markt voor consumptief krediet. De doelstelling is ambitieus: binnen drie jaar de grootste online aanbieder worden. Om dit te bereiken gaat Freo het anders aanpakken.
Het probleem bij het afsluiten van financiele producten via internet is dat er altijd een 'blauwe handtekening' gezet moet worden. Moeilijk gedoe met papieren en voorwaarden uitprinten en opsturen.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuFreo heeft hier iets op gevonden: er komt een koerier bij je langs om de overeenkomst te laten tekenen. Een hele slimme manier om de conversie te verhogen; de kans dat een prospect de formulieren niet uitprint of opstuurt is groot en van iemand voor je neus die vraagt om te tekenen, gaat toch net wat meer overtuigingskracht uit dan een platte tekst.
Ook gaat Freo adverteren op radio en tv. Hopelijk krijgen die een andere insteek dan verguisde Frisia en Postkrediet spots.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid