Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusieomroep heet NTR

De fusie tussen NPS, Teleac en RVU is een feit. Vanaf 1 september gaan de drie taakomroepen verder als NTR. De nieuwe naam en het nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De fusie tussen NPS, Teleac en RVU is een feit. Vanaf 1 september gaan de drie taakomroepen verder als NTR. De nieuwe naam en het nieuwe logo zijn vandaag bekend gemaakt. Op de site staat een uitgebreide promo over de nieuwe omroep en de nieuwe naam.

related partner content for mobile comes here

De herkomst van de naam NTR is een samenvoeging van NPS, Teleac en RVU en kan ook uitgesproken worden als enter. De omroep spreekt over zichzelf in de eerste persoon meervoud; wij zijn de NTR. Het beeldmerk van de nieuwe omroep is een dubbele punt. De uitleg die ze daarbij geven is:

Onze identiteit drukken we ook uit in ons beeldmerk. NTR dubbele punt. Wij hebben veel te zeggen en te laten zien. Wij staan voor: een pluriforme inhoud. Voor verdieping en verrijking, voor duiding en verrassing, voor ontwikkeling en persoonlijke groei. En uiteraard voor de programma’s die wij maken.

Via de nieuwe website (die uiteraard nog niet gevuld is) is een te downloaden met meer informatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in