Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nominaties PIM Marketingliteratuurprijs

De top-3 nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De top-3 nominaties voor de Marketing Literatuurprijs zijn bekend.

related partner content for mobile comes here

In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd:

- 'Het merk is dood leve het merk', door P. Stamsnijder
- 'Het merk mens', door F. van Dyck
- 'Me the Media', door J. Bloem, M. van Doorn, S. Duivestein

Het belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2008: in hoeverre is de auteur erin geslaagd vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven.

Daarnaast moet het boek in het 2007 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketing vakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 vindt plaats op 25 november, in Utrecht.

Van de eerste twee nominaties hebben we een recensie, zie hieronder. Me The Media ontbreekt echter in het rijtje.

Heeft iemand hier het boek gelezen, en wat vond u ervan?

Update 17-11-2008: Het boek Me The Media krijgt een recensie in het decembernummer van Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in