Drie nominaties PIM Marketingliteratuurprijs


De top-3 nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs zijn bekend.
In willekeurige volgorde zijn de volgende boeken genomineerd:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
- 'Het merk is dood leve het merk', door P. Stamsnijder
- 'Het merk mens', door F. van Dyck
- 'Me the Media', door J. Bloem, M. van Doorn, S. Duivestein
Het belangrijkste criterium voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2008: in hoeverre is de auteur erin geslaagd vernieuwende inzichten in het marketing vakgebied weer te geven.
Daarnaast moet het boek in het 2007 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketing vakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.
De uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 vindt plaats op 25 november, in Utrecht.
Van de eerste twee nominaties hebben we een recensie, zie hieronder. Me The Media ontbreekt echter in het rijtje.
Heeft iemand hier het boek gelezen, en wat vond u ervan?
Update 17-11-2008: Het boek Me The Media krijgt een recensie in het decembernummer van Tijdschrift voor Marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid