Overslaan en naar de inhoud gaan

ah, we gaan vergelijken deel 2

Kreeg de "pindakaas" advertentie in de Unilever a-merken campagne niet als 2e image in de originele post van Theo. Dus maar even als nieuw…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kreeg de "pindakaas" advertentie in de Unilever a-merken campagne niet als 2e image in de originele van Theo. Dus maar even als nieuw item op Molblog gezet.

related partner content for mobile comes here

Ben benieuwd naar de reactie van AH op deze tegenactie.

Want zoals Theo terecht aangeeft pakt Unilever normaal AH met fluwelen handschoenen aan. Met de directe klap in het gezicht van de nieuwe AH campagne geef ik Unilever eigenlijk geen ongelijk. Maar of dat nu via dergelijke massamediale campagnes moet ???

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in