ah, we gaan vergelijken deel 2
Kreeg de "pindakaas" advertentie in de Unilever a-merken campagne niet als 2e image in de originele post van Theo. Dus maar even als nieuw…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Kreeg de "pindakaas" advertentie in de Unilever a-merken campagne niet als 2e image in de originele post van Theo. Dus maar even als nieuw item op Molblog gezet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ben benieuwd naar de reactie van AH op deze tegenactie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWant zoals Theo terecht aangeeft pakt Unilever normaal AH met fluwelen handschoenen aan. Met de directe klap in het gezicht van de nieuwe AH campagne geef ik Unilever eigenlijk geen ongelijk. Maar of dat nu via dergelijke massamediale campagnes moet ???
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid