Deze week in Adformatie


Deze week in Adformatie:
- Delight Agency, kumpany, Festina Lente, Cloudfactory: ze doen het het allemaal, eigen producten op de markt brengen. Roland van der Vorst (They) zegt: 'Ik denk dat het vak voor jonge mensen minder interessant is geworden.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- 'Het Coolblue-concept is oneindig schaalbaar', aldus alom gelauwerd oprichter Pieter Zwart.
- Goodbye C1000, hello Jumbo: retailexperts over het ombouwen van C1000 naar Jumbo
- De verklaring van IAB waarom adverteerders kiezen voor Google en Facebook: publishers spelen onvoldoende in op vragen van adverteerders.
- En: het ADCN Jaarboek, Anatal Perlin over storytelling in Artis, Junior vs senior en het einde van de AutoRAI
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid