Overslaan en naar de inhoud gaan

De stem van je merk (deel 1)

Je kunt als A-merk van alles roepen, maar je helpdesk bepaalt vaak de doorvertelfactor van je producten en diensten. Hieronder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klant: "Mijn iPhone heeft nauwelijks dekking. Het was al beroerd, maar nu is het wel heel belabberd geworden!"

related partner content for mobile comes here

T-Mobile: "Reset u de networksettings wel eens?"

Klant: "Sorry... wat bedoelt u? "

T-Mobile: "Eerst Settings drukken. En dan op General. Helemaal naar onder scrollen, daar staat Reset, op drukken, dan krijgt u weer een rij knopjes in een menu, druk op Reset Network Settings. Oppassen hoor, wel de goede knop indrukken. Anders erased u de hele telefoon."

Klant: "En dan heb ik voortaan weer een normale ontvangst?"

T-Mobile "Ja, nou ja, dat moet u wel elke week doen, het is een smartphone, hè."

Klant: "Smart betekent toch slim? Kan-ie dat zelf niet?"

T-Mobile: "Nee, da's eigenlijk wel raar, nu u het zo zegt."

Klant: Nou, uh... bedankt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in