Overslaan en naar de inhoud gaan

De IKEA testdagen

De komende weken hoopt Ikea extra publiek te trekken door zogenaamde 'testteams' in te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De komende weken hoopt Ikea extra publiek te trekken door zogenaamde in te zetten.

related partner content for mobile comes here

Mannen en vrouwen in witte jassen gaan de winkelvloer op en zullen 'live' producten aan allerlei onderzoeken onderwerpen, zo lees ik in de Ikea Familynieuwsbrief.

Dat kan nog een rommeltje worden... Consumenten kunnen ook meedoen door een originele en/of grappige testzin te bedenken', waarmee de testteams hun testpogingen kracht kunnen bijzetten. 'Schat, waar zijn m'n sokken', 'heb je al in de lade gekeken', of 'heb je mijn sleutels gezien', bijvoorbeeld.

De beste/leukste zinnen winnen een prijs.
Originele en grappige insteek voor een slagzinnenactie, met een extra effect: uit de huis- tuin en keukentestzinnen komt namelijk goed naar voren hoe consumenten dagelijks met hun meubels omgaan. De moet dan ook met name de kwaliteit van de Ikeaproducten benadrukken.

Ikea geeft bonnen van 50 euro weg aan dagwinnaars, en een bon van 1000 euro aan de bedenker van de beste zin.

De actie duurt van 20 december tot en met 5 januari. Extra publiekstrekker: de actieformulieren zijn enkel bij de ingang van de Ikeavestigingen te verkrijgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in