Overslaan en naar de inhoud gaan

Cornelie Weller General Manager Starcom

Per 1 mei is de directie van Starcom uitgebreid. Cornelie Weller zal de algehele dagelijkse leiding van het mediabureau op zich nemen in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weller zal naast de zittende directieleden Richard van der Wilk (CS&IO), Joost de Bruijn (CFO) en Edwin Beijer (CEO), leiding geven aan Starcom. Beijer gaat zich door deze verandering nadrukkelijker richten op de strategische dienstverlening van Starcom.

related partner content for mobile comes here

Weller heeft de laatste drie jaar ervaring opgedaan als zelfstandig adviseur aan bureau- en adverteerderszijde en coach. Daarvoor was ze ruim tien jaar actief binnen OMD Nederland (o.a. als adjunct managing director) en vier jaar aan de reclamebureaukant bij TBWA/Campaign Company.

Beijer: ‘Vanuit de directie zijn wij zeer verheugd met de beslissing van Cornelie om zich blijvend te verbinden aan Starcom. Haar onderscheidendheid ligt vooral in de combinatie van een uitstekend strategisch denker met een proces- en organisatiegerichte denk- en handelwijze.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in