Overslaan en naar de inhoud gaan

Heinz komt met culinaire ketchup

Heinz komt met ‘Culinair Ketchup’, drie varianten van tomatenketchup. Ook het design van de verpakkingen is nieuw: glazen potten in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heinz Culinair Ketchup verschijnt in drie smaken: Balsamicoazijn, basilicum en oregano; Geroosterde knoflook, tijm en honing; en Curry, peper en citroen. De potten zijn in de supermarkt verkrijgbaar moeten 1,89.euro gaan kosten.

related partner content for mobile comes here

Heinz noemt de nieuwe Culinair Ketchup mensen een poging tot ‘foodflirting’: verleiden met eten. Nederlanders gaan op zoek naar nieuwe ingrediënten, bereidingen en presentaties om hun dagelijkse maaltijd bijzonder te maken, aldus Heinz. Kookprogramma’s op televisie en internet, kookboeken, tijdschriften en foldertjes worden doorgespit op zoek naar inspiratie. Heinz borduurt met Culinair voort op deze trend.

Heinz deed onderzoek naar de eetgewoonten van de Nederlander. Ruim tachtig procent van de Nederlanders eet tegenwoordig het liefst in huiselijke kring, met familie en vrienden. Men wil liever niet al te veel vooruit plannen als het gaat om wat er op het menu staat. Zevenenzestig procent van de Nederlanders bepaalt op de dag zelf wat er die avond op tafel staat. Hoewel we steeds meer experimenteren en durven af te wijken van standaardrecepten, keren dezelfde gerechten met grote regelmaat terug op het menu. De Hollandse pot blijft voor 37 procent van de Nederlanders favoriet. Op afstand volgen Italiaanse gerechten (9 procent) en Oosterse gerechten (acht procent).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in