Heinz komt met culinaire ketchup


Heinz Culinair Ketchup verschijnt in drie smaken: Balsamicoazijn, basilicum en oregano; Geroosterde knoflook, tijm en honing; en Curry, peper en citroen. De potten zijn in de supermarkt verkrijgbaar moeten 1,89.euro gaan kosten.
Heinz noemt de nieuwe Culinair Ketchup mensen een poging tot ‘foodflirting’: verleiden met eten. Nederlanders gaan op zoek naar nieuwe ingrediënten, bereidingen en presentaties om hun dagelijkse maaltijd bijzonder te maken, aldus Heinz. Kookprogramma’s op televisie en internet, kookboeken, tijdschriften en foldertjes worden doorgespit op zoek naar inspiratie. Heinz borduurt met Culinair voort op deze trend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeinz deed onderzoek naar de eetgewoonten van de Nederlander. Ruim tachtig procent van de Nederlanders eet tegenwoordig het liefst in huiselijke kring, met familie en vrienden. Men wil liever niet al te veel vooruit plannen als het gaat om wat er op het menu staat. Zevenenzestig procent van de Nederlanders bepaalt op de dag zelf wat er die avond op tafel staat. Hoewel we steeds meer experimenteren en durven af te wijken van standaardrecepten, keren dezelfde gerechten met grote regelmaat terug op het menu. De Hollandse pot blijft voor 37 procent van de Nederlanders favoriet. Op afstand volgen Italiaanse gerechten (9 procent) en Oosterse gerechten (acht procent).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid