Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie steeds serieuzer genomen

CEO’s in de VS besteden dit jaar meer geld aan interne en externe communicatie dan ze vorige deden. Dat blijkt uit onderzoek van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

61 Procent gaf aan meer tijd in interne communicatie te investeren dan vorig jaar. 62 Procent zei meer tijd aan externe communicatie te besteden dan vorig jaar. Volgens BM geeft het onderzoek aan dat de rol van communicatie steeds serieuzer wordt genomen. De groeiende aandacht voor interne communicatie geeft bovendien aan dat CEO’s steeds beter begrijpen dat merkenbouwen van binnenuit moet gebeuren.

related partner content for mobile comes here

Media relatie zijn nog steeds belangrijk. Meer CEOs zeiden nu eerder bereid te zijn interviews te geven dan vorig jaar. Slechts 15 procent zei minder vaak interviews te geven. Ook corporate communicatie wordt meer gewaardeerd. 66 Procent zei hier meer aandacht voor te hebben.

Bron: PR Week US

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in