Overslaan en naar de inhoud gaan

Scan komt met Brand Competition

Scan Management Consultants nodigt adverteerders uit over hun merk te komen praten via de Brand Competition.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is volgens Scan een handvat voor marketing- en communicatiemanagers om de aangescherpte doelstellingen binnen de markt te realiseren. Recent onderzoek van het bureau wijst uit dat de marketing- en communicatiebudgetten van het Nederlandse bedrijfsleven in 2003 zullen afnemen met minimaal 25 procent. ‘Tegelijkertijd zijn de doelstellingen, ondanks de gereduceerde budgetten, niet bijgesteld. Bijkomende complicatie is dat voor radicale koerswijzigingen veelal geen tijd en draagvlak bestaat.’ De Scan Brand Competition wil het perspectief omdraaien en gaat op zoek naar de kansen, binnen de bestaande randvoorwaarden. Er worden drie werksessies doorlopen (Warming-Up, Work-Out en Kick-Off) die een ander perspectief op het merk moeten werpen. Jan Peter van Doorn: ‘Het gaat in deze tijd om snelle, pragmatische oplossingen met een duidelijke toegevoegde waarde. Dit product moet onze klanten daarbij helpen.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in