Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina maakt 'documercial' over zuivelgebruik

Met het uitzenden van de nieuwe tv-commercial van Campina is afgelopen week een nieuwe tv-campagne van start gegaan. De 'documercial' is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met het uitzenden van de nieuwe tv-commercial van is afgelopen week een nieuwe tv-campagne van start gegaan.
De 'documercial' is de eerste van een serie commercials die 'authentieke Nederlandse momenten met "echte mensen" in combinatie met de natuurlijke oorsprong van Campina zuivelproducten' moet laten zien, zo is in het persbericht te lezen.

related partner content for mobile comes here

Documentaire-maker Michiel van Erp trok een aantal maanden door Nederland om 'echte Nederlanders in hun natuurlijke omgeving te registreren en observeren'.

'Zuivelgebruik is een alledaagse vanzelfsprekendheid voor Nederlanders. Het wordt elke dag gebruikt, iets wat uniek is in vergelijking met de rest van de wereld. Zuivelgebruik heeft hierdoor mede het Nederlandse landschap bepaald', meent Campina.

Dit jaar zijn nog vier nieuwe, langere Campina documercials op televisie te zien; volgend jaar volgen er meer.
De campagne is voor Campina ontwikkeld door reclamebureau FHV BBDO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in