
Met het uitzenden van de nieuwe tv-commercial van Campina is afgelopen week een nieuwe tv-campagne van start gegaan.
De 'documercial' is de eerste van een serie commercials die 'authentieke Nederlandse momenten met "echte mensen" in combinatie met de natuurlijke oorsprong van Campina zuivelproducten' moet laten zien, zo is in het persbericht te lezen.
Documentaire-maker Michiel van Erp trok een aantal maanden door Nederland om 'echte Nederlanders in hun natuurlijke omgeving te registreren en observeren'.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens'Zuivelgebruik is een alledaagse vanzelfsprekendheid voor Nederlanders. Het wordt elke dag gebruikt, iets wat uniek is in vergelijking met de rest van de wereld. Zuivelgebruik heeft hierdoor mede het Nederlandse landschap bepaald', meent Campina.
Dit jaar zijn nog vier nieuwe, langere Campina documercials op televisie te zien; volgend jaar volgen er meer.
De campagne is voor Campina ontwikkeld door reclamebureau FHV BBDO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee