Overslaan en naar de inhoud gaan

Veilig vrijen in een Volvo

Volvo doet er alles aan om van zijn 'saaie' imago af te komen. De autofabrikant gaat nu de concurrentie aan met de Audi A3 en de BMW-1…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

doet er alles aan om van zijn 'saaie' imago af te komen. De autofabrikant gaat nu de concurrentie aan met de Audi A3 en de BMW-1 serie, met de ontwikkeling van de .

related partner content for mobile comes here

Een auto bedoeld voor het segment 'Jonge, hippe singles of koppels-zonder-kinderen'.

De fabrikant pakte afgelopen twee weken al flink uit op de jaarlijkse , en wordt nu (onbedoeld?) flink geholpen door de resultaten van een peiling die Britse verzekeraar onder het Britse publiek hield, waaruit zou blijken dat de Volvo break door 4.000 autobezitters uitgeroepen is tot de wagen waarin je het beste de liefde kan bedrijven.

Omwille van de beschikbare ruimte en mogelijkheid om stoelen en banken makkelijk te verstellen. En omdat de Volvo zo'n veilig imago heeft, natuurlijk?

81 procent van de ondervraagden gaf daarnaast toe wel eens geflirt of flink gevreeën te hebben in een auto.

(via )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in