Campagne voor meer beweging onder vmbo-leerlingen


De FLASH!-deelcampagne wil jongeren in het voortgezet onderwijs met name scholieren van vmbo-scholen aanzetten tot meer sport en bewegen. FLASH! wil via tv-programma's, websites, lespaketten en dance-events de jongeren ervan overtuigen dat bewegen vooral leuk kan zijn.
Voor twee groepen jongeren is bewegingsstimulering met name van belang. Het gaat om allochtone jongeren (vooral Turkse en Marokkaanse meisjes) en om jongeren waarvan de ouders de lage sociaal-economische positie hebben.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe FLASH!-campagne waar VWS jaarlijks 8 ton voor uittrekt is in samenwerking met het NISB ontwikkeld. De campagne zal komend augustus en september massamediaal onder de aandacht komen via Postbus 51-spotjes. Deelcampagnes die nog gaan volgen, zijn die voor bedrijven (september), ouderen en chronische zieken (2005 en verder).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid