Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor meer beweging onder vmbo-leerlingen

Vorige week is de deelcampagne gericht op vmbo-leerlingen van de landelijke FLASH!-campagne van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De FLASH!-deelcampagne wil jongeren in het voortgezet onderwijs met name scholieren van vmbo-scholen aanzetten tot meer sport en bewegen. FLASH! wil via tv-programma's, websites, lespaketten en dance-events de jongeren ervan overtuigen dat bewegen vooral leuk kan zijn.

related partner content for mobile comes here

Voor twee groepen jongeren is bewegingsstimulering met name van belang. Het gaat om allochtone jongeren (vooral Turkse en Marokkaanse meisjes) en om jongeren waarvan de ouders de lage sociaal-economische positie hebben.

De FLASH!-campagne waar VWS jaarlijks 8 ton voor uittrekt is in samenwerking met het NISB ontwikkeld. De campagne zal komend augustus en september massamediaal onder de aandacht komen via Postbus 51-spotjes. Deelcampagnes die nog gaan volgen, zijn die voor bedrijven (september), ouderen en chronische zieken (2005 en verder).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in